Sunday, May 29, 2011

hari ini

hari ini . aku masih boleh tersenyum . bergelak tawa .
dalam hati takde sape yg tahu . takde sape yg boleh rasa . hanya Dia yg mampu mengerti apa yg aku rasa .
korang semua tak kan penah rasa apa yg aku rasa . pedih perit kecewa terkilan semua ada .
susah sgt nak hadapi semua nih . susah sangat2 wehh . aku tak dapat nak ucap dgn kata2 .
setiap hari bila aku sorang2 . aku teringat kenangan kita .
kita selalu sgt skype-ing tiap2 malam . kalau tak skype-ing kita mesti 3g . tak 3g pon texting .
bila aku bangun pagi je , mesti ada text dari kau . kau ckp : morning princess :*
bila aku nak tidur , kau mesti wish goodnight kat aku . kau ckp : abg syg dear tau . dear abg punya sorang smpi bile2 . nyte princess abg . love u so much .
bila skype kau mesti ckp : comel lah princess abg mlm nih . manja ja bila dgn abg . abg suka ngat .!
bila 3g pulak kau mesti ckp : ape tu ? ape tu ? woooooo . and kau tengok je muka aku lama lama kan.
bila aku tengok apa2 yg warna hijau . mesti aku teringat kau jugak . sebab kau selalu pakai baju hijau :')
bila aku bukak lagu kat phone , lagu 1st yg keluar lagu yg kau bg . lagu techtonik .
aku teringat semua ni then mesti aku nangeh :'(
tapi tuh semua dulu . saat aku bahagia sgt dgn kau .

NOW !
- aku dah buang semua msg kau yg dah 1000++ dari awal kita kenal sampai lah kita dah takde pape nih .
- aku dah buang semua gamba kau . 
- dah buang no kau . dah buang nama kau kat skype . oovoo pun .
- aku dah block kau dari facebook .
- aku dah buang segala galanya tentang kau . aku taknak ingat pape lagi pasal kau . kau pengecut !


lastly , terima kasih sebab kau and family kau dah berjaya menghancurkan hati aku sgtsgt . i hate youuuu !