Wednesday, December 21, 2011

Kata kata terakhir untukmu :')

Assalamualaikum . Salam sayang untuk semua :)

Awak, rasanya memang hubungan kita berakhir seperti ini . Awak sepertinya sangat ego sekali. Takpe. Saya faham :) Saya memilih jalan untuk membuat hal masing masing sebab saya rasa kita memerlukan masa lebih banyak lagi tuk mengenali satu sama lain , and saya taknak gaduh gaduh dengan awak lagi . Tapi , lain yg jadi kan . Kita gaduh jugak . Kita tetap tak boleh ada sikap saling memahami . Awak , berat bagi saya semua ni .

Awak seringkali buat saya jelous dengan insan bernama H**** U** . Kalau betul awak suka dia , kenapa awak terima saya dulu ? Awak sendiri dah mengaku awak tunggu dia bukan ? Hancurnya hati saya bila tahu hal itu. Saya bertahan :') 

Akhirnya saya membuat keputusan , untuk remove awak dari friends . Itu je cara supaya saya boleh lupakan awak . Sumpah , saya nak lupakan awak . Saya taknak ingat awak lagi . Saya lagi bahagia dengan hidup saya sekarang . Sorang sorang . Tanpa sesiapa . Saya tak sangka saya boleh memilih jalan ini . Tapi ini yg terbaik buat kita awak . Lupakan saya . Lupakan kenangan kita . 

Yes ! Saya nak lupakan awak ! :')
Selamat Tinggal sayang .

Heart Broke.

Scha Stella