Sunday, October 23, 2011

All About Her , She , Girl , ILOVEYOUU


NURUL SYAKILA IBRAHIM

kiela , aku buat post ni untuk kau sorang je tau tau . heeee . tetiba plak datang mood malam ni nak jiwang2 . HAHA . mesty lawak kan ? adehhh . entah lah , aku rasa kau kawan paling terhebat lah . aku rasa aku takkan dapat dah kawan mcm kau kalau aku kehilangan kau . terima kasih sebab selama ni kau dah banyak sabar dengan perangai aku . terima kasih sebab selalu back up aku kalau aku dalam masalah . terima kasih sebab dah banyak tolong aku . terima kasih segalanya . aku jugak nak mintak maaf sebab selama ni kau dah banyak terasa dgn aku kan ? mintak maaf tau . tapi kita dah janji taknak gado dah kan . aku pun kalau boleh akan elakkan sume benda yg akan buat kite gado ye adek :D kaka sayang adek laa . hope sangat kite akan berkawan sampai bila bila . and aku selalu mendoakan kejayaan kau and kebahagiaan kau di samping orang yg tersayang . superbduperb boyfieee kan ? HAHA . untung laaaaa . aku  je yg single . aicehhh . promote nampak . HAHA . ape ape pun aku sayang kau tau budak kemetot XD kbai