Tuesday, November 8, 2011

stalker ! -_______-

kau ! yeaaaa ! kau lah ! aku harap sangat kau terasa sebab aku buat post ni especially tok kau lah yg suka sangat nak stalker stalker blog aku nih ! kau dah musnahkan kepercayaan aku dekat kau , kau dah HINA aku , kau dah hancurkan persahabatan  yg kita dah bina selama ni . tak sangka , KAU yg aku percaya selama ni , KAU yg aku hormat , KAU yg aku harap boleh bimbing aku , rupanya SAMA je lah dgn yg lain. takde beza sama sekali . so kau tak payah nak sebok aku couple dgn siapa ke , aku berkawan dgn siapa ke , sebab KAU aku dah buang dari hidup aku . KAU takde lagi dalam kamus hidup aku . sebab aku dah benci kau sangat-2 . k ? boley paham tak ? jgn nak bajet baik sgt depan aku . menyampah ! kalau betul tak suka aku , kau BOLEH BLAHH 1 tapi tak payah hina aku lah braderrr . sikit pun aku tak heran kalau kau takde dalam hidup aku sekali pon . KAU , boleh jalan ! kbaii